Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Λεξικό : Τι εννοούν οι άνδρες

Άντρες από τον Αρη και  γυναίκες από την Αφροδίτη.
Άντρες και γυναίκες είναι μορφολογικά, ψυχολογικά και βιολογικά διαφορετικοί. Το μέγεθος αυτής της διαφοράς είναι μεγαλύτερο απ΄ όσο πιστεύαμε. Εκτός από τη διαφορετική εξελικτική πορεία και το διαφορετικό γενετικό υλικό, η εκπαίδευση των αντρών και των γυναικών επίσης διαφέρει .
Γιατί συνήθως οι άντρες άλλο σκέπτονται άλλο λένε και άλλο εννοούν...??? 
Πόσες φορές δεν έχεις αναρωτηθεί τι τάχα να εννοεί, όταν σου λέει «Χρειάζομαι λίγο χρόνο» ή όταν συμφωνεί μαζί σου σε όλα, ακόμα και όταν του λες ότι δεν θέλεις να έρθει η μαμά του την Κυριακή για φαγητό; Αν θέλεις να επιβιώσεις σε αυτό τον κόσμο που λέγεται ερωτική σχέση, θα πρέπει να ξέρεις ότι πάντα πίσω από αυτά που σου λέει εννοείται κάτι άλλο και πολλές φορές θέλει και κάτι άλλο.
  • "Α, ναι. Βέβαια" ή "Ναι μωρό μου"  Δεν σημαίνει τίποτα. Δηλώνει διάθεση να αποφύγει τον καυγά πάση θυσία!!!

  • "Μωρό μου, αδυνάτισες ; Και γαμώ την κορμάρα !"   Σημαίνει.... "Φτού γαμώτο! Έχασα όλα μας τα λεφτά στην Σοφοκλέους. Ποιος την ακούει !!!"

  • "Δεν με καταλαβαίνεις" Σημαίνει.... "Δεν μπορώ να την παραμυθιάσω με τίποτα! Τί θα κάνω ; ; ; "

  • "Αγάπη μου, θα αργήσουμε." Σημαίνει.... "  Στο δρόμο θα πλακωθώ στα γκάζια, και δεν θα μου πει ούτε κουβέντα !!! "

  • "Μωρό μου κουράζεσαι πολύ! Κάθισε λίγο κοντά μου"    Σημαίνει... "Σταμάτα να πηγαινοέρχεσαι με την ηλεκτρική σκούπα μπροστά από την οθόνη! Δεν βλέπω τον αγώνα!!! "

  • "Γλύκα μου, δεν χρειαζόμαστε δώρα για να αποδείξουμε την αγάπη μας"  Σημαίνει ... "Ωχ! Ξέχασα την επέτειο μας! Ποιος την ακούει τώρα !!!"

  • "Θες να παντρευτούμε ;"   Σημαίνει.... "Η μάνα μου έφυγε, δεν μπορώ να βρώ τις κάλτσες μου και το ψυγείο είναι άδειο"

  • "Ξέρεις πόσες σκοτούρες έχω στο μυαλό μου ;"    Σημαίνει .... "Ξέρω απ' έξω όλα τα τραγούδια του Καζαντζίδη, το τηλέφωνο του υδραυλικού, τα βιογραφικά των ποδοσφαιριστών της ομάδας μου,...... αλλά ξέχασα πως σήμερα έχεις γενέθλια ! "

  • "Και βέβαια κάνω δουλειές στο σπίτι"  Σημαίνει.... "Μία μέρα έβαλα τις κάλτσες μου στο καλαθάκι με τα άπλυτα"

  • "Τι έκανα τώρα ;"Σημαίνει .... "Με τσάκωσες, αλλά για ποιο απ όλα ; "

  • "Μου λείπεις πολύ" Σημαίνει .... "Δεν βρίσκω τις κάλτσες μου, το χαρτί υγείας τέλειωσε και έχω όρεξη για σεξ."

  • "Κάνουμε μαζί τις δουλειές του σπιτιού" Σημαίνει.... "Εγώ λερώνω, κι εκείνη καθαρίζει "

  • "Θα το φτιάξω μετά" Σημαίνει...." σε λίγο θα το έχει ξεχάσει" 

  • «Θα σου τηλεφωνήσω»  Σημαίνει..." δεν υπάρχει περίπτωση να σε πάρω, απλά το λέω για να σε ξεφορτωθώ"

  • «Θα ήθελα αυτή η στιγμή να κρατούσε για πάντα»  Σημαίνει ........"ταιριάζουμε πολύ σεξουαλικά και θα ήθελα να κάνουμε σεξ όλη μέρα. "
  • «θέλω χρόνο»     Σημαίνει...." ότι τον πνίγει η σχέση και θέλει να χωρίσει"
  • «Δεν πιστεύω στον γάμο»  Σημαίνει....' ότι δεν θέλει να παντρευτεί εσένα"

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χαχα σε όλα έχεις δίκιο...
Ελπίζω να έχεις διαβάσει και το εν λόγω βιβλίο, λέει πολλές αλήθειες.
Καλησπέρα :)

red candle είπε...

Σε ευχαριστώ που με παρακολουθείς και για τα καλά σου λόγια. Όντως το θέμα αυτό πέρα από την πλάκα του είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον.